Dėl apmokėjimų su PayPal

Nuo 2024 m. birželio pastebėjome atvejų, kai apmokant užsakymą per PayPal, užsakymas neužsiregistruoja mūsų sistemoje.

Šiuo metu aiškinamės priežastis, kodėl pasitaiko tokių situacijų.

Kaip atpažinti problemą?

  • Po PayPal apmokėjimo, jūs negavote jokio užsakymo patvirtinimo iš flopis.lt (el. paštu).
  • Mokėjimas vis tiek buvo nuskaičiuotas iš jūsų sąskaitos.

Ką daryti tokioje situacijoje?

  • Labai tikėtina, kad nuskaičiuoti pinigai bus automatiškai grąžinti į jūsų sąskaitą per 5–30 minučių.
  • Jei po šio laiko pinigai negrįžta, rekomenduojame kreiptis tiesiogiai į PayPal pagalbą.

Kaip pateikti užsakymą iš naujo?

  • Jei įmanoma, pakartokite užsakymą pasirinkdami kitą mokėjimo būdą (pvz., kreditine kortele ar banko pavedimu).

Ką daryti, jei gavote užsakymo patvirtinimą?

  • Jei po apmokėjimo per PayPal gavote užsakymo patvirtinimą el. paštu, galite būti tikri, kad užsakymas sėkmingai užregistruotas.
  • Tokiu atveju užsakymas netrukus bus pradėtas vykdyti.

Kodėl rekomenduojame kitą mokėjimo būdą?

  • Kol šis techninis nesklandumas nėra pašalintas, naudodami alternatyvius mokėjimo būdus išvengsite galimų problemų ir užtikrinsite sklandų užsakymo pateikimą.

Dėkojame už jūsų supratingumą ir atsiprašome už galimus nepatogumus! Jei turite papildomų klausimų, drąsiai kreipkitės į mūsų pagalbos komandą.